Strefa właściciela Strefa inwestora
Otwarcie aparthotelu Symphony Modern Tower
Wydarzenie | 11 stycznia 2022 | INA

Wraz z końcem roku 2021, dzięki współpracy rozpoczętej już na poziomie deweloperskim otworzyliśmy i rozpoczęliśmy zarządzanie kolejnym aparthotelem, który dołączy naszej sieci Symphony. To już kolejne miasto w Polsce w którym jesteśmy obecni. Otwarcie nowego aparthotelu  w Gdyni nie tylko rozszerzyło nasze porfolio zarządzanych przez nas aparthoteli ale również wzbogaciło naszą sieć Symphony o kolejną zarządzaną przez nas inwestycję. Do sieci Symphony należą aparthotele wyróżniające się dogodną lokalizacją oraz licznymi udogodnieniami w inwestycji.

Aparthotel Modern Tower dewelopera Atal mieści się  w dogodnej lokalizacji  – na wzgórzu Św. Maksymiliana. Niewątpliwym atutem jest umiejscowienie aparthotelu. Dzięki położeniu nieopodal Gdyni Areny, jednego z największego centrum handlowego na pomorzu oraz parku biznesowego, Modern Tower staje się świetnym obiektem dla podróżujących w celach rekreacyjnych jak i biznesowych.

Wyróżnikiem aparthotelu są udogodnienia dostępne dla Gości. W pełni wyposażona sala fitness czy tarasy widokowe pozwalają umilić pobyt w Gdyni. Niewątpliwym atutem jest świadczenie usługi wynajmu apartamentów bezpośrednio z poziomu recepcji. Dzięki czemu aparthotel zyskuje hotelowy charakter, zapewnia większe bezpieczeństwo inwestycji, podnosi status inwestycji oraz zwiększa poczucie komfortu wśród Gości.

Obecność na dniach otwartych Modern Tower sprawiła, że nawiązaliśmy pierwsze relacje z inwestorami, którzy obecnie powierzyli już nam apartamenty w zarządzanie. Naszym punktem wyróżniającym jest doświadczenie oraz zaufanie wśród inwestorów jakie zdobyliśmy na przestrzeni lat. Znajomość rynku, doskonała znajomość branży, zindywidualizowane kampanie marketingowe, spójne wartości nakierowane na rozwój i maksymalizację rentowności inwestycji sprawiają, że powierzona nam nieruchomość staje się bezpieczną lokatą kapitału.

To co nas wyróżnia to powtarzalna, wysoka jakość świadczonych usług związanych z obsługą Gości jak również indywidualne podejście do każdego inwestora i budowanie relacji na wypracowanym zaufaniu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu rozumiemy jak ważne i doceniane są przez Gości nasze standardy związane z gościnną obsługą w recepcji oraz właściwe przygotowanie apartamentu już od początku działalności aparthotelu. Wiemy również jak ważna jest dobra komunikacja w relacji inwestor – firma zarządzająca – deweloper. Nasza obecność w inwestycji to wsparcie administracji obiektu w bieżących sprawach, wsparcie dewelopera jak również dbałość o inwestycję na równi z właścicielami apartamentów.