Strefa właściciela Strefa inwestora
SYMPHONY BALTICA TOWERS – PIERWSZY SEZON ZA NAMI – JAK ROZWIJAMY SIĘ MIMO PANDEMII
Raport | 14 września 2021 | INA

Baltica Towers dewelopera Atal to dwa nowoczesne budynki wznoszące się ponad krajobraz Brzeźna, zaledwie 900 metrów od bałtyckiej plaży.

Nadmorski klimat podkreśla parkowa zieleń, której towarzyszą stare drzewa oraz starannie dopracowane kompozycje roślinne na całym terenie. Budynki zostały oddane do użytku w 2019 roku i z miesiąca na miesiąc cieszą się co raz większym zainteresowaniem zarówno Gości jak i przyszłych właścicieli nieruchomości. Baltica Towers składa się z dwóch 13 piętrowych budynków – jeden jest w całości przeznaczony pod cele mieszkaniowe, drugi natomiast przeznaczony jest pod cele inwestycyjne, w którym znajdują się 134 apartamenty zróżnicowane pod względem powierzchni oraz charakteru wykończenia.

Nawiązując współpracę z deweloperem Atal zostaliśmy głównym operatorem Baltica Towers. Tę wyjątkową inwestycję z przyjemnością dołączyliśmy do sieci Symphony, którą wyróżniają najbardziej ekskluzywne apartamenty z licznymi udogodnieniami w budynku. W BT Goście jak i Właściciele korzystać mogą z trzech tarasów widokowych, sauny, strefy relaksu, sali fitness z wydzieloną strefą do jogi czy kortu tenisowego. Dodatkowym atutem jest wystarczająca ilość miejsc parkingowych dla Gości zarówno za zewnątrz jak i w hali garażowej w budynku.

Budujemy markę Symphony Baltica Towers

Wraz z początkiem listopada 2019 został nam oddany w zarządzanie pierwszy apartament, z każdym kolejnym dniem liczba ich rosła aż osiągnęliśmy liczbę niemal 100 apartamentów, powierzonych nam w zarządzanie. Dzięki atutom samego budynku, jak również świadczonych usług recepcji, sprawnie nawiązywaliśmy współpracę z Gośćmi i Właścicielami. Posiadając wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami oraz bazując na naszym doświadczeniu hotelarskim od początku tworzyliśmy produkt, który wyróżniał się na tle konkurencji. Profesjonalny, gościnny, pomocny personel w recepcji, który umiejętnie tworzy relacje z Gośćmi oraz dba o niezapomniany Guest Experience, doświadczony dział Służby Pięter, dbający o poczucie komfortu i bezpieczeństwa zwłaszcza w panującej pandemii, dział marketingu i sprzedaży, który prężnie nawiązywał bezpośrednią współpracę z firmami, Gośćmi jak również promował obiekt poprzez kampanie SEM to nasz przepis na sukces.

Działania obiektu związane z pandemią

Od początku trwania pandemii zdawaliśmy sobie sprawę jak diametralnie zmienią się potrzeby Gości. Poczucie bezpieczeństwa, komfortu stanęły się dominantą decydującą o wyborze obiektu. Wprowadziliśmy szereg zmian mających na celu stworzenie bezpiecznych warunków wypoczynku Gości ale i odwiedzających nas Właścicieli. Dodatkowe środki do dezynfekcji, nowe zaostrzone procedury dotyczące utrzymywania czystości w apartamentach, bielizny hotelowej to tylko niewielka część działań jaką wprowadziliśmy aby Goście czuli się u nas dobrze.
Więcej o naszych działaniach związanych z COVID-19 można przeczytać w naszej profilaktyce covid 

Obraz Symphony Baltica Towers po sezonie 2020

Obecnie Symphony Baltica Towers posiada kilkaset opinii od Gości na portalach rezerwacyjnych np. Booking, Expedia, AirBnB oraz pozostałych ważnych stronach opiniotwórczych np. Google Maps czy TripAdvisor. Średnia opinia dotycząca wypoczynku w naszym obiekcie to 9,3/10 – co jest jednocześnie jedną z najwyższych not w Trójmieście – taka opinia wśród Gości to efekt naszego doświadczenia i zaangażowania każdej osoby w naszym zespole.

Obłożenie w sierpniu sięgnęło niemal 90%, zdecydowaną większością byli Goście z Polski,  dzięki rozwiniętym działaniom remarketingowym oraz świadczonych przez nas usługach grono Gości, po raz kolejny odwiedziło nasz obiekt. Do czynników decydujących o powrocie do nas Goście zaliczali lokalizację, udogodnienia ale również standardy hotelowe takie jakie recepcja i jakość świadczonych przez nas usług.

Symphony Baltica Towers, w przeciągu swojego niespełna rocznego debiutu przyciągnął i nadal zdobywa do coraz to większą liczbę zadowolonych Gości jak i usatysfakcjonowanych Właścicieli. Ciągła tendencja wzrostowa jest motywacją do tego, aby działać, ulepszać oraz rozwijać się wraz z aktualnymi potrzebami rynku.