Planowanie koncepcyjne
Planowanie koncepcyjne to najważniejszy etap strategii przed rozpoczęciem inwestycji, mogący decydować o jej końcowym sukcesie. Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia rozmaitych inwestycji pozwala nam zaoferować kompleksowe i profesjonalne doradztwo już na etapie przygotowań do inwestycji obejmujące m.in.:
- opinię o inwestycji
- analizę atrakcyjności lokalizacji z punktu widzenia nabywców inwestycyjnych
- analizę konkurencji rynkowej, w tym ceny i tempo sprzedaży inwestycji
- rekomendację projektową
- cenniki uwzględniające rentowność wynajmu


Doradztwo rynek najmu
Nieustanny monitoring i analiza sytuacji rynkowej stanowi integralną część badań rynku inwestycyjnego w INA. Doradzamy klientom instytucjonalnym przy zakupie i zarządzaniu nieruchomości z przeznaczeniem na inwestycje (PRS, Build to rent), które spełniają oczekiwania pomiędzy potencjałem wzrostu wartości oraz rentownością ich wynajmu. Korzystamy z doświadczenia i wiedzy o rynku najmu nie tylko na potrzeby raportów i analiz, ale również wycen nieruchomości i doradztwa deweloperskiego.
- analiza rynku nieruchomości – sektora wybranego pod kątem zakupu
- doradztwo przy wyliczeniu rentowności wynajmu
- zarządzanie inwestycją
Doradztwo Aparthotele
INA oferuje również kompleksowy zakres usług związanych z realizacją projektów aparthotelowych. Nasi eksperci posiadają szeroką, rozległą wiedzę na temat funkcjonowania rynku aparthotelowego. Rozumiemy specyfikę tego szczególnego rodzaju nieruchomości, co pozwala nam oferować Państwu profesjonalne wsparcie i doradztwo.
Proces doradztwa możemy podzielić na poszczególne etapy:
- ocena lokalizacji
- analiza uwarunkowań
- analiza opłacalności, prognozy ekonomiczne, modele finansowe
- konsultacje lub stworzenie koncepcji układu funkcjonalnego obiektu
- koncepcje funkcjonowania obiektu
- określenie wskaźników: ADR, RevPar
- nadzór na realizowaną inwestycji
- strategie polityki marketingowej i sprzedażowej
- zarządzanie obiektem


Marketing i public relations
Strategie marketingowe, kreowanie produktu, identyfikacja wizualna, bieżący marketing inwestycji – marketing i reklama to istotna część strategii produktowej każdej inwestycji. Oferujemy m.in.:
- przygotowanie strategii marketingowej wraz z kompletną identyfikacją graficzną obiektu
- koordynacja reklam związanych z inwestycją
- promowanie sprzedaży apartamentów poprzez szeroko zakrojoną kampanię reklamową (ulotki, broszury, katalogi, banery) wraz z promowaniem inwestycji w mediach internetowych.
- wsparcie przy organizacji marketingu (dni otwarte, promocje, konferencje)
- kompleksowy plan zarządzania i marketingu, kompletną identyfikacją wizualną obiektu oraz stroną internetową z profesjonalnym, hotelowym system rezerwacji